czwartek, 7 lutego 2013

Karnawałowa stylizacja - pająk

Przedstawiam Wam moją stylizację z rodzinnego balu karnawałowego, który odbył się kilka dni temu pod samiuteńkim krakowskim Wawelem, w księgarnio-kawiarni o wdzięcznej nazwie "Czuły barbarzyńca":) Mimo faktu, że gospodarzem naszej imprezy pomylili termin i nie byli przygotowani na najazd zwierząt, postaci z królewskiego dworu czy robactwa;) daliśmy radę! Uwielbiam ubarwiać sobie codzienność, karnawał się kończy, przed nami ostatki, może jeszcze kogoś z Was zainspiruję:)



Gwiazdą stylizacji były sztuczne rzęsy a'la pajęczyna ze sklepu Claire's, które kupiłam na wyprzedaży w cenie 15 zł. Jest to jednocześnie maksymalna cena, jaką byłabym skłonna zapłacić za ekstrawagancki dodatek, do nieczęstego użytku;) To moje pierwsze spotkanie z rzęsami marki Claire's i jestem zadowolona. Sprawowały się na pewno lepiej niż "Ingloty". Mimo swoich swoich dość spektakularnych parametrów były całkiem wygodne w aplikacji (użyłam kleju Duo), komfortowe w noszeniu - naprawdę mi nie przeszkadzały! No i przez cała imprezę pozostały na miejscu a brokat, którym były pokryte - także. Jeśli jeszcze je dorwiecie - polecam. Ja swoje kupiłam w Galerii Krakowskiej.









Jak Wam się podoba ta stylizacja?:)
Zanim się pożegnam, tradycyjnie już zapraszam na zwiedzanie Krakowa oraz organizację wieczoru panieńskiego w Krakowie.

pa:)
Marta





3 komentarze:

  1. niezłe te rzęsy:) akurat na karnawał:D nie wiedziałam, że w Krk też jest "Czuły" ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jest, przy Zakolu Wisły i Smoku Wawelskim;)

    OdpowiedzUsuń