poniedziałek, 10 listopada 2014

Na niebiesko

Ten makijaż zrobiłam w całkowitej niemal sprzeczności ze sobą. Kolor niebieski (nie gołąbkowy, nie kobaltowy, nie niebieskawy, nie turkusowy - nie - chodzi o nie-biesk-ki) nigdy nie należał do mojego kolorystycznego, makijażowego repertuaru. Kiedy w jakimś czasopismie przeczytałam wypowiedź jakiegos światowej sławy wizazysty (niestety nie pamiętam kto to był), że nie ma kobiety, do której nie pasowałby kolor niebieski w makijażu. Byłam tą wypowiedzią bardzo zdziwiona, ten kolor, przede wszystkim w wydaniu perłowym, nosi na sobie odium kiczu i tandety rodem z lat 80-tych. Czerwień, zieleń, pomarańcz, filotet, nawet żółcien - tak, ale niebieski?

No, ale skoro już te kolory znalazły się w mojej nowej palecie Sleek Acid, to eksperymentuję. Jakie wnioski po jednym dniu na niebiesko? Mąż pochwalił, to zawsze jakis plus;) Zielone oko wychodzi w takiej kreacji nieźle. Poza tym, to jednak trudny kolor dla mnie i mimo całej mojej odwagi makijażowej - do niego chyba się nie przekonałam. Poniżej zdjęcie makijażu wykonane wieczorem, tylko po niewielkich poprawkach, więc może wyglądać na sfatygowany...






Malujecie się niebieskimi cieniami?



pozdrawiam
Marta


4 komentarze:

  1. a ja lubię taki kolor :) i często go wykorzystuje

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygląda to zestawienie kolorystyczne, jednak zdecydowanie nie zdecydowałabym się na taki makijaż na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń